Us transcric una queixa enviada al Director del CAP Sagrera, el passat 22 de maig:
Una vegada més us
he de transmetre queixes sobre el funcionament administratiu del Cap La Sagrera
i l’atenció donada per algú del seu personal.
Avui mateix, a
les 19 hores he trucat per demanar hora per la Dra. Rubiales, desprès
d’haver-ho intentat a la línia 902 i donat que em donaven hora pel 8 de juny.
La persona del CAP que m’ha atès (una tal Cristina s’ha negat explícitament a
donar-me el seu cognom o a passar-me amb algú altre) m’ha dit que si no m’anava
bé l’hora que em donaven al 902, que havia de fer una visita d’urgència, però
avui no perquè la Dra tenia molta feina i estava saturada, cosa que som capaços
d’entendre ja que hi estem força acostumats a aquest funcionament, doncs quan
li he demanat en quins dies visitava la Dra Rubiales d’urgència per poder
passar i ser visitada per ella ja que és un tema d’una baixa , m’ha dit que NO
EM PODIA DONAR AQUESTA INFORMACIÓ, que passes pel Cap a preguntar. Davant la
meva insistència a que només volia saber en quins dies visitava d’urgència per
ho haver de fer tant viatge INÚTIL al cap, més taxativa era ella amb la seva
negativa, al·ludint QUE NO HO TENIA PERMÈS, no ha consentit tampoc en passar-me
amb alguna persona responsable. Desprès ja s’ha permès dir-me que tenia molta
gent al taulell i que ella no estava allà per aguantar-me. Només he tingut
temps di dir-li que recordes el dia i hora per que pensava posar una reclamació
i m’ha penjat el telèfon.
Director, aquest
és el servei que s’ofereix als ciutadans? I aquesta és l’actuació dels
treballadors públics ? Suposo que això no s’imputarà a les retallades ??
Servirà d’alguna cosa aquesta queixa ??
Atentament
Ara ... veureu la resposta:
I es clar ...si callo ... REBENTO:
Benvolgut
Doctor Ginovés,
Acabo
de rebre la vostra resposta a la queixa que vaig formular el passat dia 22 de
maig, l’annexo al correu perquè no l’hagueu pas de buscar, tot i que suposo que
deu ser el model estàndard que envieu a tothom per tal poder complir amb
l’expedient administratiu.

Per
a la vostra informació, us faig saber que la resposta no em serveix
absolutament per a res, de fet ni a nivell informatiu, tot el que hi relateu a
banda de no tenir res a veure amb la meva queixa és una informació que ja
sabia. Doncs efectivament, tots hem perdut el temps.
És
una llàstima comprovar que les ganes de solucionar són nul·les, l’única
qüestió només és la de tancar l’expedient quan abans millor per omplir
l’estadística de les resoltes, vaja, millora continua al 100%.
Atentament
I quina manera de perdre el temps ... millor anar a patinar!!!
I tot plegat, només per voler saber per telèfon, quins dies visitava d'urgències la Dra. de capçalera .... o sigui, que amb una resposta de 5 segons era més que suficient.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada