Frases

Qui sembra rebel·lia, recull la llibertat /// Que no ens guanyi la por, el demà avui és nostre.

1 de juny del 2012

Millora continua en l'administració? millor patinar!

Us transcric una queixa enviada al Director del CAP Sagrera, el passat 22 de maig: 


Bona tarda,
Una vegada més us he de transmetre queixes sobre el funcionament administratiu del Cap La Sagrera i l’atenció donada per algú del seu  personal.
Avui mateix, a les 19 hores he trucat per  demanar hora per la Dra. Rubiales, desprès d’haver-ho intentat a la línia 902 i donat que em donaven hora pel 8 de juny. La persona del CAP que m’ha atès (una tal Cristina s’ha negat explícitament a donar-me el seu cognom o a passar-me amb algú altre) m’ha dit que si no m’anava bé l’hora que em donaven al 902, que havia de fer una visita d’urgència, però avui no perquè la Dra tenia molta feina i estava saturada, cosa que som capaços d’entendre ja que hi estem força acostumats a aquest funcionament, doncs quan li he demanat en quins dies visitava la Dra Rubiales d’urgència per poder passar i ser visitada per ella ja que és un tema d’una baixa , m’ha dit que NO EM PODIA DONAR AQUESTA INFORMACIÓ, que passes pel Cap a preguntar. Davant la meva insistència a que només volia saber en quins dies visitava d’urgència per ho haver de fer tant viatge INÚTIL al cap, més taxativa era ella amb la seva negativa, al·ludint QUE NO HO TENIA PERMÈS, no ha consentit tampoc en passar-me amb alguna persona responsable. Desprès ja s’ha permès dir-me que tenia molta gent al taulell i que ella no estava allà per aguantar-me. Només he tingut temps di dir-li que recordes el dia i hora per que pensava posar una reclamació i m’ha penjat el telèfon.

Director, aquest és el servei que s’ofereix als ciutadans? I aquesta és l’actuació dels treballadors públics ? Suposo que això no s’imputarà a les retallades ?? Servirà d’alguna cosa aquesta queixa ??

Atentament

Ara ... veureu la resposta: 

I es clar ...si callo ... REBENTO: 

Benvolgut Doctor Ginovés,

Acabo de rebre la vostra resposta a la queixa que vaig formular el passat dia 22 de maig, l’annexo al correu perquè no l’hagueu pas de buscar, tot i que suposo que deu ser el model estàndard que envieu a tothom per tal poder complir amb l’expedient administratiu.

No sé si ofendre’m o prendre-m’ho a broma, us confessaré que no esperava un gran què de la meva queixa però si alguna cosa més.  No sé com ho veureu  des de la vessant de servidor públic, creieu que amb aquesta carta ja està resolt l’assumpte? o potser penseu que teniu coses més importants per fer que la de atendre a una usuària queixosa pel mal servei del centre que dirigiu?. Amb el moment que estem vivint, tot és excusable i tot deu ser més important.

Per a la vostra informació, us faig saber que la  resposta no em serveix absolutament per a res, de fet ni a nivell informatiu, tot el que hi relateu a banda de no tenir res a veure amb la meva queixa és una informació que ja sabia. Doncs efectivament, tots hem perdut el temps.

És una llàstima  comprovar que les ganes de solucionar són nul·les, l’única qüestió només és la de tancar l’expedient quan abans millor per omplir l’estadística de les resoltes, vaja, millora continua al 100%.

Atentament

I quina manera de perdre el temps ... millor anar a patinar!!!

I tot plegat, només per voler saber per telèfon, quins dies visitava d'urgències la Dra. de capçalera .... o sigui, que amb una resposta de 5 segons era més que suficient.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada