Frases

Qui sembra rebel·lia, recull la llibertat /// Que no ens guanyi la por, el demà avui és nostre.

9 d’octubre del 2017

1 d'octubre del 2017, que no em diguin que ...


Que no em diguin que no va passar, que no em diguin que van tenir una actuació proporcionada, que no em diguin que el maltractament verbal els va esverar, que no em diguin que ens han enganyat i ens han menjat el cervell, que no em diguin que no van ser violents, que no em diguin que ja sabíem que passaria això, que no em diguin que estàvem provocant, que no em diguin que massa poc, que no em diguin que hem tensat massa la corda, que no em diguin que era il·legal, que no em diguin que només posàvem papers en caixes de plàstic, que no em diguin que no pararem fins que hi hagi morts, que no em diguin que els feixistes surten per culpa nostra, que no hem diguin que esperen a un altre "gobierno", que no em diguin que tenim democràcia!!

La meva família i jo, hi vam ser!     #somgentdepau


Una mostra de la càrrega violenta que la Policía nacional espanyola, va cometre contra l'Institut Joan Fuster de Barcelona i en contra de tota la gent que era allà en aquell moment. Amenaces, agressivitat i violència per robar l’expressió democràtica d’un poble i impedir la llibertat d’expressió de la gent.



Imatges:


Vídeos:
 

155 Videos of the Repression lived in Catalonia

 by the Spanish Police 
in the Referendum of October 1, 2017

VERGONYA
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada